ارشانارشان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

اسمارتیز

اهفته 32

1391/4/10 23:11
نویسنده : مامی
492 بازدید
اشتراک گذاری

اسمارتیزم بگو ببینم امروز تو چرا انقدر شیرینو بلا شدی؟ الهی من قربونت بشم باهوشم...

امروز به تمام تحریکای ضربه ای و نوری کاملا واکنش نشون میدادی. انقدر واضح عکس العمل نشون میدادی که من از خوشحالی هی میخندیدم و دلم ....

عشقکم بابایی فردا انشاالله میاد. امروز که تلفنی حرف میزدیم گفت تو وبلاگ پسرم بنویس که بعدها بدونه این دوریا و سختیا که میکشم فقط برای ارشان و مامانشه....نیشخند

دوست داریم من و بابایی 10000000 تا

 

     فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز          

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مناء
20 خرداد 91 17:36
......¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ سلام عزیزم من از وبت خوشم اومده منم واسه پسر عموم مینویسم اگه موافقی تبادل لینک کنیم
سارا
22 خرداد 91 23:33
سلام خانومی ....سلما از نی نی سایت هستم ...وب خوشگلی داری ...من هم وب دارم با آرشیو 3 ساله! ...تمام روزانه های زندگیم و دغدغه هام را مینویسم دوست داشتی بگو آدرس بدم
Mumy
3 تیر 91 22:34
مرسی عزیزم منم لینکت کردم بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اسمارتیز می باشد