ارشانارشان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

اسمارتیز

5 ماهگی

1391/11/3 20:08
نویسنده : مامی
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر مدتهاست برات ننوشتم. ننوشتم چون خیلی حال و روز خوبی نداشتم... واکسن 4 ماهگیتو نو که زدیم تا مدتها تمام عادتهای شیر خوردنت و خوابت بهم ریخت و خودت و من اذیت شدیم... بابا میثم هم بجای اینکه کمک مامیت کنه همین 2 روزیم که تهران بود کمک که نمیکرد یعنی جتی نه خرید خونه رو انجام میداد نه باهامون ویزیت دکتر شما رو امد تازه همشم دعوا راه مینداخت و هفته به هفته حتی زنگ نمیزنه ببینه من و شما خوبیم ؟بدیم؟ مشکلی هست یا نه؟ کاری کرده که شیرم داره خشک میشه...

اینارو برات مینویسم که در اینده وقتی میخونی مامی تو درک کنی که اگر تصمیم گرفتیم 2 تایی زندگی کنیم چرا و از کی بوده و مامی چرا این تصمیم رو گرفت.

و اما از شما... هروز عزیز تر و شیتون تر میشی... یاد گرفتی غریبی میکنی و پشت من قایم میشی... اواز میخونی... با خوشحالی جیغ میکشی... دهن خوجلت و باز میکنی و میچسبونی به لپم مثل بوس کردن... مهمون که داریم دوست داری همش تو بغلم باشی و همرو نظاره کنی... دست میندازی همه چیزو بگیری و یکنی تو دهنت و همچنان تا باهاتون حرف میزنن ریسه میری حتی وقتی بی حوصله یا در حال گریه کردنید ...از دیروز هم یاد گرفتی قدم بر میداری.

                               

اینم عکسات

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

Elam
4 دی 91 12:28
آش جونم خوشگل خاله چه بزرگ شدي پارميس جونم غصه نخور عزيزم
نیم وجبی
4 دی 91 13:52
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید
عمه جونی
10 دی 91 10:14
6 ماهگیت مبارک عزیزه دلم خوش بحالتون چه برفی
nasim
10 دی 91 21:16
آخی پارمیس این پست آخریت رو خوندم خیلی‌ ناراحت شدم. واقعا بچه داری یه نفره خیلی‌ سخته. دوری از همسرم از اون بدتر. ایشالا زودتر مشکلات حال بشه این پستم حذف بشه باهاش که ارشان گلی‌ ما نخواد بدونه مامان باباش یه روز باهم مشکل داشتن.
آناهیتا
3 بهمن 91 23:39
پرمیس جون خیلی ناراحت شدم ولی وقتی افسرده و نا امیدی به نی نی نگاه کن و ببین خدا چه نعمتی بهت داده . عزیزم از بودن با آرشان لذت ببر و سعی کن به مشکلات بی تفاوت باشی
گوگولی
9 بهمن 91 11:41
سلام مامان گل من دوس دارم باهات تبادل لینک کن اگر دوس داشتی منو با نام قالب ها گوگولی برای نی نی وبلاگ لینک کن و بعد بگو تا منم لینکت کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اسمارتیز می باشد